Klättring

Idag hämtade vi hem barnen som varit på höstlov hos mormor. Vi åkte till ett klättercenter och klättrade. L som är höjdrädd provade lite men tyckte inte riktigt om det. H blev modigare och modigare för varje gång och tredje klättringen drog han ända upp till toppen. Han hade lätt så lätt för klättringen, men han tyckte det var lite jobbigt att våga släppa väggen för att komma ned igen. J var också jätte duktig och tyckte det var roligt och jag med. Såklart. Rörelseglädje med familjen, finns ju inget bättre! Och envis som jag är kämpade jag upp för väggarna ganska obehindrat och det här gör jag gärna igen!  Synd att H fjantar sig på bilden men på mig syns kärlek, glädje och stolthet. 

    
    
    
 

Kommentera

