Hässelbyloppet 2015

En racerapport. Perfekta förutsättning, kyligt men soligt. Trångt i starten men jag klarade min målsättning att inte dras med i början till farter jag inte klarar av. Jag sprang på bra, men efter 5 blev det lite motigt. Hjärnan började beklaga sig och jag hamnade i kräktempo. Saktade ned så jag inte skulle må dåligt. Tänkte att efter jag vinkat till familjen skulle jag dra på igen. Men tyvärr saktade jag visst ned lite för mycket. Jag fick en behaglig upplevelse men inte på den tid som jag tänkt mig. Men men det kommer fler lopp som en medtävlande så klokt sa till mig efter loppet och det stämmer ju. Känner mig okej nöjd med mina 46:37

   

Kommentera

