Länkkärlek

Här kommer de bloggar som jag läser oftast just nu. 

För att hon ordnar så härliga träningevent: www.uppochhoppa.se

För att hon är en härlig mamma som inspirerar och tar med mig på sina pass ibland: www.lindakw.se

Lovisa för att hon är bäst på att peppa och ge mig utmaningar: www.lofsan.se
Fast hon inte ens bloggar längre så inspirerar hon nästan dagligen. Du kan förändra ditt liv och du måste inte göra som alla andra. Alla kan träna, glöm inte det: www.allakanträna.se

Ännu en mamma som balanserar jobb/träning/familj och resor på ett sätt som verkligen faller mig i smaken. www.livetfrandenljusasidan.se

Bästa kollegan som skriver så kloka saker! https://millasdagar.wordpress.com
Vännen som blivit lika träningstokig som jag. Guld värd! https://mammap2.wordpress.com
  

Kommentera

