Hur min träning förändrar mig

Jag blir starkare både fysiskt och psykiskt, lite så här:

 Jag känner mig tryggare och säkrare med vetskap om kraften i mina sparkar och slag, som jag skulle kunna använda om jag skulle bli överfallen. 

Efter träning blir jag alltid pigg och glad. Orkar ta tag i saker i hemmet som jag före träningen bara sitter och tittar på eller suckar över. Träning ger mig energi. 

Jag blir en bättre mamma för jag i och med träningen känner att jag får tid för mig själv och att jag gör något JAG tycker är kul. I och med detta känner jag mig mer harmonisk och orkar med mina barn än mer. 

 

Kommentera

