Favoritinspiratör

Jag blir inspirerad till olika saker av olika människor hela tiden. Från bloggar, från arbetsplatsen, från vänner och från nätvänner. Just ikväll tänker jag extra på de starka kvinnor som i min närhet gått igenom en separation. 

Jag ser starka kvinnor som inte tar skit och som kan, vill och vågar. Jag blir inte inspirerad till att skilja mig, det är inte det jag säger. Men jag blir inspirerad av styrkan som bor i dem. 

Är det en slump att de är träningsmänniskor? Stark fysikskt-stark mentalt. Vet inte om någon av A eller A läser här inne. Men isåfall, ni är mina favoritinspiratörer ikväll. Tack! 

 

Kommentera

