Mina löparskor

Om jag fick bestämma skulle jag ha ännu fler skor än jag har idag. Men jag förstår att jag inte riktigt behöver det faktiskt. De nyaste var välförtjänta och behövdes verkligen när jag bestämde mig för att springa marathon. Då prioriterade jag ett par nya väldämpade Asics. Innan dess köpte jag två par lite nättare skor när vi var i USA. Var av dem ena blev vardagsskor och dem andra ”tävlingsskor”. Jag har också ett par Salomon med piggar under för vinterlöpning. Det jag saknar är ett par med dobbar men utan piggar för alla dagar med slask och blask snö. Ni vet när plogbilen plogat fram asfalten men det ändå inte är helt bart. Kanske blir ett par denna vinter? 

    

Kommentera

