Min bästa träningskompis 

Alltså, i takt med att träningsåren går har jag ju smart nog skaffat mig ett gäng bra träningskompisar! Både irl och över nätet. 

Men nr.1 när det behövdes som mest för oss båda måste nog vara Lukas kompis mamma, fru L. Hon och jag provade på Kick o Box och fastnade. Nu är vi ett helt gäng som tränar två gånger i veckan. Hemligheten är att det alltid är någon som ska åka så man själv inte kan smita undan. Och så har vi lärt oss, man blir piggare efter.  Här har jag fixat så vi får träna med http://www.lofsan.se 

 

3 comments

Kommentera

