Motto

Igår när jag sprang hade jag positiva tankar som gick runt runt. Första halvan ekade stark,snygg, stolt lofsian om och om igen. Jag log och log. Tänkte att dem som såg mig springa med ett stort leende i regnet skulle tro att jag var lite crazy😉. Jag lurade mig själv ända till Västerbron på andra varvet. Där smilade jag upp mig för min hejarklack men leendet var inte längre äkta.  

 Sista 7km var tunga och jag skojade med mig själv och tänkte kliv, kliv, överlev som den där skidkillen på inslaget från VM i Falun.  

 

Kommentera

