Knasig sport 

Det finns många knasiga sporter tycker jag. Hur kan det vara en sport stt stå på scen, brunmålad och spänna sig? Alltså jag tänker att muskler är kul men utan att de används till något är det ju liksom meningslöst. Nej det där förstår jag inte. Lyft något, släpa på något, spring så snabbt du kan, gör mål, spring så långt du kan. Använd kroppen! 

Sedan finns det sporter som jag tycker är tråkiga just för mig, därmed inte sagt att det är något fel med dem. Bara att jag inte har tålmod med tex. cykling och biljard. Sedan finns det läskiga sporter som motorcross, klättring och fallskärmshoppning. Men för varje gång man provar något nytt vidgas vyerna och gränser flyttas. Gör det du med! Prova något nytt!

Kommentera

