Försöker

Vi springer in och ut mellan skurarna och försöker måla och byta panel på förrådet. Det går sådär… Sol enligt prognosen i morgon så då går det säkert bättre. När som helst ramlar barnen in igen efter sina två nätter hos Farmor och Farfar. Igår jobbade jag halva dagen, den halvan av dagen som solen sken. Varför blir det alltid så?

Sedan mötte jag upp J inne i stan och överraskades av en regnskur innan vi åt en tidig middag på Råkultur. Medan det regnade tog vi en milkshake på Lily’s Burger där jag fick chans att spana lite på Joel Kinnaman. Trevlig trevligt. Annars så gör jag min rygg rehab och har fortfarande vilovecka.

Tre dagar kvar av svensk sommar med regn och kyla innan vi drar till Italien. Längtar hit!

20140703-170417-61457804.jpg
Och hit!

20140703-170438-61478629.jpg

Kommentera

