En dag på språng

Startade dagen med ett gemensamt träningspass med J på det gym där han har kort och där jag har en gratis prova på period just nu. Lyxigt att vara helt själva på stället. På väg hem stannade vi på bageriet och köpte med färskt bröd. Så gott!!

Till lunch hade jag bestämt möte med min halvsyrra och hennes dotter. Så kul att träffas även om mina barn gick bananas. H som typ aldrig är bråkig var odräglig mot slutet. Well well affärer är inte deras starka sida helt enkelt. De var trötta för de somnade i bilen hem sedan.

Direkt därefter hämtade vi upp J och åkte vidare och handlade en del grejer som vi behöver till resan plus lite annat. Böcker, bilkudde, kamera, dvd filmer, iPad fodral, löste in presentkortet på Odd Molly, köpte nytt Redken schampoo och balsam, kompletterade med ett champagneglas då ett gått sönder. Ja ni hör, bra shopping idag.

Bäst idag var att sitta där och sippa på kaffet tillsammans, jag och min syster. Så olika och ändå så lika.

20140627-004238-2558074.jpg

20140627-004243-2563175.jpg

20140627-004239-2559950.jpg

20140627-004418-2658946.jpg

One comment

  1. det gick alldeles för fort men vi ses snart igen, helt sjukt att jag också köpte redken shampo och balsam i torsdags (via nätet) 🙂

Kommentera

