Blommor och smithmaskin.

Idag flöt det på bättre. Blommor inhandlade i lugn och ro då barnet inte ville följa med och för första gången lämnades ensam hemma med storebror. En stor dag för mamman och pappan. Jag fick därmed lugn o ro inne på plantagen och kom därifrån med allt jag hade tänkt köpa.

Jag lämnade av blommor och man och fortsatte sedan till gymet där jag körde diverse övningar i smithmaskinen. Höftlyft, rumplyft, marklyft, knäböj och negativa chins. Efter det körde jag en axelövning med hantlar där man kör så många man klarar på utgångsvikten för att sedan byta till en lättare vikt och köra tills man inte orkar fler och då byter man till en ännu lättare osv. Allt hämtat från den aldrig sinande inspirationskällan som du hittar här Ni har väl inte missat den här nyheten hoppas jag!?
Själv håller jag hårt i mina pengar och funderar över vad jag vill lägga dem på. Tänk tänk tänk.

20140620-000049-49117.jpg

20140620-000047-47487.jpg

20140620-000050-50975.jpg

Kommentera

