Marathon

Idag fick jag sällskap av Milla att heja på marathon deltagarna. Grymma och rutinerade Nettis från min ”mamma grupp i v-ås”, Lofsan och hennes syster Agnes samt min svägerska var dem vi hejade fram. Vid 10 såg alla fräscha ut men vid 30 och 37 såg jag hur Lovisa såg helt blek ut och att Agnes stödde henne med en trygg hand i ryggen. Nu efteråt läser jag hur hon kräkts och haft en dålig dag. Läs mer här
Svägerskan kämpade på helt grymt och genom förde sitt första marathon med bravur. Å vilken pepp jag fick. Det såg helt grymt ut! Jag ville också springa!!

20140531-200800-72480594.jpg

One comment

Kommentera

