Simning

Idag kom L hem från skolan och gjorde sin matteläxa på eget initiativ. Sedan drog han och jag till simhallen. Han simmade några längder, övade på att dyka och sedan sin roligaste ”övning” att balansera på flytmadrassen. Hoppas få plats i simskolor i höst för båda pojkarna men vi får väl se om jag lyckas. Själv vill jag prova på att crawla men egentligen vill jag nog inte gå en kurs, jag vill nog bara att någon som kan visar och berättar en gång hur man gör så jag kan öva själv och lära L. Finns det på youtube kanske?

20140519-215823-79103865.jpg
Middagen igår. Hemgjorda hamburgare. Mums!

Kommentera

