Sköna söndag.

Jag imponeras ännu en gång av mitt immunförsvar som står emot sjukdomar så bra. Tack kroppen! Detta gav mig en helt frisk helg tillslut även fast jag knappats trodde på det vid lunchtid i fredags. Förkylning och halsont skrämdes iväg med hjälp av sömn och rom😉

Dagens träning bjöd förutom på cardio och styrka även på tekniktips i boxning. Att garden byts ut från handske mot axel under slaget och sedan tilllbaka igen. Gäller i raka, krokar och uppercuts. Jag fick till det hyfsat kändes det som. Alltid kul och nyttigt med tekniska detaljer. Bara två veckor kvar innan sommaruppehåll för kick o boxen. Jag ska göra en plan för hur/vad/när jag ska träna under sommaren snart. Ska klura på vad jag behöver och vill fokusera på.

20140511-231231.jpg

20140511-231242.jpg
Maten ikväll var Röding. Mycket gott!

Kommentera

