Hejarklack

Varannan onsdag slutar jag hyfsat tidigt och idag skyndade jag mig att hämta barnen och hem till soffan.

L har speldag på onsdagarna och H var som jag ganska mosig efter mycket utevistelse under dagen. På med datorer och tv’n med andra ord.

Jag passade på att skriva lite till den utbildning jag går, så egentligen var det ju också jobb men likt sist jag skrev blir det så spännande så tiden flyger iväg. Dagens inlägg blev 200 ord där jag mer eller mindre ifrågasatte en annan persons barnsyn. Kan bli en spännande fortsättning. Kanske jag publicerar texten här i morgon?!

Efter middagen gjorde vi oss redo med iPad, iPhone, hörlurar, kexchoklad och Festis så åkte vi till SportGarden och min Kickobox. Barnen skötte sig fint hela timmen där på åskådarplats och jag fick ett härligt träningspass. De somnade inte ens i bilen hem utan tandborsten och pyjamasen kom också på plats innan de somnade.

Bilden är från i höstas. Tagen på Rosa Bandet lägret på SportGarden.

20140423-231353.jpg
Kolla in de här sköna grabbarna som lekte i parken i helgen. Vänskap!

20140423-231455.jpg

Kommentera

