Påskkycklingar och bowling.

Igår gick barnen påskkärring. Jag är sjukt nöjd med deras kycklingdräkter jag köpte förra året. Omöjliga att växa ur och ganska söta faktiskt.

20140418-193406.jpg
På kvällen hade vi grannar på besök och L fick äntligen hjälp av den snälla grannpappan att fixa en egen minecraft server. Lycklig son!

Idag hade vi bokat en bowlingbana inne i stan så efter sovmorgon så åkte vi in och bowlade och åt sedan lunch på dinern på samma ställe.

20140418-193857.jpg

20140418-193914.jpg
Min träning då?! Ja idag blev det lite rehab övningar men i morgon bitti tänkte jag ut och springa. Måste bara bestämma mig för nåt upplägg men jag vet i fåglarna vad jag vill hitta på. Lite motivations brist tror jag faktiskt.

20140418-194118.jpg

Kommentera

