Nya bud

Idag bröt jag mitt oplanerade träningsuppehåll på nääästan en hel vecka. Långsam jogg till och från naprapaten blev det. Min rygg är fortsatt diffus och oklar med vad den håller på med. Var gör det ont egentligen, vad är hönan och vad är ägget. Idag blev det ännu en omgång nya övningar men nu tyckte hon att jag borde röntgas om det inte blir bättre inom en månad. Någonstans där inne hopas mörka moln och hotar med osteoporosen som finns i mina gener. Dags för det där bentäthets testet kanske? Buktande kota L någonting, ryggmusklerna som hette blaaaaaa…just nu snurrar det en massa ord och övningar i mitt sinne. Får se hur jag går vidare.

20140415-212938.jpg

Kommentera

