Noll träning

Vad är det som hänt 😉 Noll träning även idag. Fast jag jobbade hemifrån och solen sken så kom jag inte iväg ut nåt. Jag prioriterade att jobba för det behövdes verkligen. Höll till och med på att missa tiden jag skulle passa i stan för jag jobbade så himla bra 🙂 Var precis i sista stund jag upptäckte att det var dags att åka. Först var klockan kvart i sedan poff halv…men jag hann! Mötte efteråt upp J och fick skjuts hem. I morgon är det tisdag och i morgon kanske jag hinner klämma in lite träning då istället. Fast jag ska tillbaka till naprapaten också så vi får se.

Bild

Roar mig med att titta lite på den här under bara bilden från i somras. Snacka om att vi hade det bra!

Kommentera

