Vår energi

Kallt men ganska ljust ute. Att ställa om klockan gjorde susen för min energi tror jag. Först jobbade jag över en halvtimme sedan tog jag med H till affären, handlade lite och hämtade ut ett paket. Hem och äta lasagne för att sedan åka tillbaka och posta det jag beställt för det inte passade. Hem igen och nu fick jag för mig att slänga all återvinning vi samlat i förrådet. H är alltid pigg på att hjälpa till så vi fixade biffen så att säga. När barnen kommit i säng körde jag mina rehab övningar och så har jag hunnit att tvätta två tvättmaskiner och bädda rent i sängen också. Nu dags att krypa ned i de rena lakanen.

Kommentera

