Röhnischsucces

När röhnisch körde sin löparskola med lofsan 5km och 10km har jag använt mig av passen som inspiration. Nu kör de en ny version och först trodde jag inte jag skulle kunna klämma in någon löpning den här veckan men helt plötsligt är jag helt i fas. Pass ett tog emot men samtidigt visste jag att det var precis det jag behövde. Efter att jag och L kom hem från sjukhuset i torsdags och efter jag sovit en stund så kollade jag om det var lugnt med L att vara hemma själv en stund, vilket det var. Då körde jag pass1 i runningsucces. Intervallernas tempo visade sig i efterhand varit svåra att följa och görs men huvudsaken är att man försöker.

Pass två klämde jag in på fredags morgonen. 6.15 var jag utanför dörren. Så sjukt skön start på dagen och att hålla tempot på detta pass gick riktigt bra!

20140329-085243.jpg

Kommentera

