Strålande

När barnen vaknade tidigt som vanligt och solen strålade ute fick jag svårt att somna om. Spring djävulen och latmasken hade en snabb överläggning och gissa vem som vann?

Jag tänkte att om jag ska kunna springa premiär milen nästa söndag som jag kanske ska så kan det ju vara bra att ha sprungit distansen på den här sidan nyår. Så upp och iväg. Hade hoppats att komma runt på typ 50min men det kändes ganska segt så det landade på 53. Jaja runt kommer jag hur som helst.

Solen strålade och H och jag flyttade upp pulkorna på vinden och tog fram cyklarna. Han som springcyklar så fint har fortfarande problem med trampandet på vanliga cyklar men snart sitter det nog.

Ett frisör besök innan kvällens 70 års fest har jag även klämt in. Så skönt att äntligen bli klippt. Min frisör har varit mammaledig så det var länge sedan sist.

20140322-160257.jpg

20140322-160400.jpg

One comment

Kommentera

