Bloggar du?

I lördags fick jag frågan om jag bloggar. Inte så konstigt när det var på ett blogger boot camp jag var. Mitt svar blev att – ja jag bloggar men jag har inte så många läsare. Det är väl typ min pappa och grannen Fru L som läser. Men nu efter att ha publicerat ett inlägg i bbc tråden på Facebook samt att Sara nämt mig i sin blogg ser jag hur det ramlat in långt fler än 3 läsare och till er vill jag säga VÄLKOMNA och hoppas någon av er stannar kvar så jag får möjlighet att inspirera med rolig träning och god mat.

Maten på Anglais i lördags var något liknande det här men inte i närheten av lika god. En ganska smaklös hamburgare som räddades av chevré på toppen. Burgaren på bilden nedan har tillagats av min man.

20140317-132247.jpg

Kommentera

