#bbc2014, Reggaeton

Första passet för dagen var en dansklass. Trots svårigheter med den typ av åmning som krävs under denna typ av pass var jag inte speciellt nervös i förväg utan snarare var jag förväntansfull då jag kände på mig att det skulle bli kul. Vevve som även bloggar på http://www.skonpuls.se körde järnet med oss, alla mer eller mindre stela och ovana vid denna typer av rörelser. På med duckfacet och attityden och skaka rumpaaaa😄. Att det smög omkring en fotograf där inne i salen gjorde det dock lite mer onaturligt men så här i efterhand var det lite kul för oj vilka coola bilder det blev. Dem har jag lånat från http://www.uppochhoppa.se

20140316-160513.jpg

20140316-160530.jpg

Kommentera

