Fix och trix

Att vara ensam med barnen några dagar är inte längre någon big deal. Med bra planering, som att ha mat hemhandlat och sånt så rullar det på bra. En smart grej jag körde igår var bolibompaträning, medan barnen sitter och tittar så hann jag med ett rejält träningspass. Extra bonus blev att jag slapp springa in till H fler än en gång då jag klargjorde att du kan inte ropa efter mig för jag står i duschen och sedan tittar jag till dig. Han sov såklart när jag duschat färdigt.

20140311-203501.jpg

Kommentera

