Inte som man tänkt sig…

Först tänkte jag springa men tänkte att jag skulle vila mig lite då jag var lite snorig under fredagen. Sedan tittade vi på 3 milen och tänkte att Kalla skulle vinna, men det gjorde hon inte. Sedan åkte jag och mamma till stan för att gå på museum och Jocke och barnen till barkarby för att gå på lekland men kön in till museet ringlade sig lång och ljudvolymen på leklandet fick barnen att vilja vända innan de ens kommit in. Så inget museum och inget lekland. Istället fikade vi i gamla stan och J och barnen mötte upp oss. När vi fikat färdigt for vi vidare till Liljeholmen för lite shopping och mat handling. Det blir inte alltid som man tänkt sig men det blir bra ändå.

Kommentera

