Poff poff

Ännu en vecka som flyger förbi. Jag och L åkte och simmade i måndags, på tisdagen åkte J bort och jag tränade ett kettlebell pass. På onsdagen var det dags för teknikutbildningen igen och då mormor som har sportlov kommit för att ta hand om barnen kunde jag glida vidare till kick o boxen. Igår var en sådan där gång på träningen när jag jublar inombords både under och efter passet. Skojade med svägerskan om att det är tur att hon börjat i tid hunnit bli så bra/vältränad som hon är nu när min träningsparhäst fru L är sjukskriven från träning.

Torsdagen förgylldes av ett biobesök tillsammans. Barnen var glada och nöjda med Legofilmen.

20140220-210315.jpg

20140220-210339.jpg

Kommentera

