Kettlebell

Min mamma överraskade med en riktigt bra födelsedagspresent i år. Utan att ha fått tips hade hon gått och köpt en 12kg kettlebell. Behöver inte säga att jag blev nöjd va:)

Idag medan J var på sin innebandy så invigde jag den. Ett pass som lofsianerna som var på inspohelgen i Karlstad blev det. Men inga enarms svingar då 12kg krävde styrkan från två. Har även svårt med väderkvarnen,tror det hänger ihop med mitt höft/rump/ rygg onda. Så för att stretcha ut ordentligt körde jag även happyhipspasset efteråt.

20140211-221817.jpg

Kommentera

