Lagning

Idag hade jag flera fixar grejer på schemat. Började med att lämna in datorn som inte vill starta. Näst på tur var att reda ut om jag skulle köpa en ny telefon eller inte men i bilen på vägen dit så tog jag fram telefonen en sista gång för att prova om den fortfarande var död. Men nu bara pling! Så vaknade den till liv. Herregud så glad jag blev. Får väl se om det håller i sig men än så länge så fungerar den. Nästa grej blev att byta Hs hjälm som han fick i julklapp och som redan gått sönder. Därefter lämnade jag in min klocka för batteribyte. Fix fix.

L var hemma hos en kompis men på eftermiddagen kom de över hit plus att kusin E också kom. Först åkte de i backen ute i snön och nu leker de lego tillsammans med H. Plötsligt händer det.

Här tänker jag springa om två veckor!

20140118-164457.jpg

Kommentera

